Lilypie Fourth Birthday tickers

21 Şubat 2013 Perşembe

Gebelik Günlüğü, 5.Hafta

Bu hafta boyunca acaba regl olacak mıyım merakı beni tatlı bir heyecanla birlikte yedi. Haftanın 2. akşamı, işten dönerken aldığım gebelik testini vakit kaybetmeden yaptım. İkinci bir çizgi çıktı fakat o kadar silikti ki, güvenemedim negatif de olabilir diye. Bu arada yumurtalıklarım hafta boyunca ağrımaya devam etti. Perşembe günü hala regl olmadım ve doktora telefon açtım, ağrılarım var geleyim mi diye. İlla gebeliktir, beni görsün amacıyla değildi bu, gerçekten yumurtalıklarımda bir sorun da olabilirdi. Benim bilmediğim ama belki de önemli bir belirtisi olabilirdi herhangi bir hastalığın. O yüzden aradım doktoru. Ama doktor "şu olabilir bu olabilir hemen gel bakalım" demedi. Öncelikle kanda beta hCG testi yaptır sonucunu bana mesaj at ona göre söyleyim dedi. Evin yakınlarındaki özel poliklinik kapanmış o gün yaptıramadım, mecburen cumartesiye kaldı. Cumartesi sabahı erkenden gidip kan verdim ve sonuçları beklemeye koyulduk. Birkaç kez gidip gelmeden sonra nihayet akşama doğru sonuç çıkmıştı. Raporda “negatif” ya da “pozitif” diye bir kelime olmadığından, yalnızca bir sayı olduğundan (4681) yine tam sevinemedim. Bunun anlamını bilmiyordum çünkü. “Ya değilsem, boşuna heveslenip üzülmeyim” diye emin olmadan tepki veremedim. Tolga ablamı aradı hemen ve sonucumuz şu, dedi. Ablam da hamile olduğumu müjdeledi! Doktora mesaj çektim, pazartesiden sonra gelebilirsin dedi. Yaşasın hamileyim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder