Lilypie Fourth Birthday tickers

25 Ağustos 2015 Salı

Ege'nin 2 Yaş Günlüğü - 4.Gün

Ege, bu sabah beni hiç ağlamadan, el sallayarak uğurladı.

Akşam, çantamı eline aldı ve hemen bıraktı. Telefonu sormadı. Balkona yemek yemek için çıktık ama yoldan geçen arabalar bu akşam ilgisini çekmedi ve yemek yemek istemedi. Yine saçma ve hatta şu an hatırlayamadığım şeyler için ağladı.



Bu sefer de Fast-Food Kuralı ile konuşmayı denedim. Baktım (yine) beceremiyorum, hemen bıraktım ve "her gün balkonda yemekten sıkılmış olabileceğini ve değişiklik isteyebileceğini" düşündüm. Bu akşam yemeğini bilgisayar karşısında ve çizgi film videosu izleyerek yedi. Hoş bir şey değil, biliyorum ama hem arada ona da istediğini vermek iyi olabilir diye düşündüm, hem de ben çok yorgundum ve çekişme kaldıracak durumda değildim. Karşılıklı strese girip bağrışmanın ikimizi de yoracağını ve mutsuz edeceğini düşündüğüm için böyle yaptım.

Yemekten sonra, bilgisayarı kapattım. Odasına gittik ve oyun oynadık. Sonra da sarılarak yattık.

Kitapla ilgili bir şeyi sanırım yanlış anladım. Hani bir söz vardır ya, "elinde çekici olan, her şeyi çivi olarak görür" diye, ben sürekli Ege'nin mantıksız isteklerine 'hayır' demem ve oluşan krizi de Fast Food Kuralı (FFK diyeceğim) ile halletmem gerekiyor sanmışım!! Bunu bu akşam farkettim ve neyse ki çok çabuk çark edebildim. Önemli olan, benim ilk gün yaptığım, aslında. Buna rağmen sorun çıkarsa, FFK uygulamam gerekir. Her zaman değil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder