Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Eylül 2013 Pazar

Islak Pamuklu Mendil

Hazır, bez konusunu yazmışken, şu ıslak mendil konusunu da yazayım dedim. Bilirsiniz, çocuk doktorları, bebeklerin alt temizliğini (özellikle yenidoğanlar için) kaynamış soğutulmuş suya batırılmış pamukla yapmamızı tavsiye ederler. Ben de Ege doğmadan önce böyle yapmayı düşünüyordum.
En iyi markaların bile ıslak mendillerinin içinde parfüm veya yumuşatıcı krem veya başka türlü kimyasallar olduğunu düşünüyorum. Böyle düşünmekte haksız değilim, kıyafetimizde veya koltuğumuzda bir leke olduğunda ne yapıyoruz? Hemen bir ıslak mendille temizleyiveriyoruz, neden çünkü lekeyi çıkarıyorlar! Eh koltuktaki lekeyi çıkaran bir ıslak mendil bebeğimin poposuna neler yapmaz?
 
Fakat doğumdan sonraki ilk günler popo suyuyla, pamuğuyla uğraşacak vaktimiz olmazsa o kalabalık ve telaşe içerisinde diye düşündüm. Ve tabii hastanede de pamukla suyla uğraşacak değildik. Bu yüzden doğal bir ıslak mendil almak istedim. Araştırınca sadece mendil haline getirilmiş pamuk ve sudan oluşan bir mendil çıkaran marka buldum: Fresh'n Soft. İlk günler için diye çok az paket aldığım bu üründen öyle memnun kaldım ki, manuel hazırlanacak su+pamuk ikilisini hiç kullanmadım. Açıkçası doğumdan sonraki bebek bakımına zaten alışmaya ve yetişmeye çalışırken bir de popo pamuğuyla ilgilenmek zor geldi tembel anneye :) Fakat şu kesin ki, Fresh'n Soft Islak Pamuklu Mendil'lerde parfüm yok, ekstra temizleyici kimyasallar yok. Bu yüzden içim rahat kullanıyorum. Kimyasal olmadığını (ya da varsa bile piyasadaki diğer markalara göre minimal düzeyde olduğunu) şurdan anlıyorum, Ege'nin kakasını anında değil de biraz zaman geçtikten sonra temizliyorsam, diğer bezler (maalesef birkaç paket diğer bezlerden de kullanmam gerekti, Prima ve Bebedor gibi) kakayı anında tek silişte temizlerken, Fresh'n Soft mendilleriyle epey güzelce silmem gerekiyor, tek silişte geçmiyor.
 
Benim olurumu aldı bu mendiller. Tavsiye ederim!
 

2 yorum:

  1. Baby and me var ben onu da çok beğendim.uzun süre kullanmıştım şimdi ara ara bi o bi huggies kullanıyorum.. kokululara sinir oluyorum
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  2. Aaa baby and me ile ilgili bir şey duymamıştım. Hemen onu da deneyim :)

    YanıtlaSil