Lilypie Fourth Birthday tickers

15 Eylül 2013 Pazar

İlk Oyuncak, İlk Kitap

Ege'nin ilk oyuncağı, park yatağının köşesindeki dönencesi sayılır. Gözleriyle takip edebilmeye başladığı zaman dönencesini yatağına yerleştirdim. Sabahları onu bırakıp bir şey yapmam gerektiğinde yaklaşık 1-1,5 dakika onu idare edebiliyordu bu dönence.
Şimdilerde daha uzun idare ediyor. Hele de sabahsa, uykusunu almışsa ve keyfi de yerindeyse (yani karnı tok, gazı yok ve altı da kuruysa) 5-10 dakikaya kadar idare ettiği oluyor. Ben de kahvaltı mı hazırlayacağım, tuvalete mi gideceğim ne yapacaksam rahatça yapabiliyorum.

12 Eylül 2013 gününde ise, ona teyzesinin aldığı ilk kitaplarını gösterdim (okudum diyemiyorum, resimlerden oluşuyor çünkü). Hayvanları ve oyuncakları gösteren bu 2 kitabı, sayfalarını onun görüş mesafesine ve görüş açısına getirerek, sabahki konuşma ses tonumu kullanarak gösterdim. Çok eğlendik. Gerçi ilgisi tabii ki çok kısa sürdü. Her iki kitaptan da ilk birkaç sayfasına baktıktan sonra sıkılıp gözlerini başka yerlere çevirdi, ama olsun. Bu tarih de ilk kitap okuma günümüz olarak tarihe geçsin :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder