Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Nisan 2013 Çarşamba

Gebelik Günlüğü, 25.Hafta


Fotoğrafta görüldüğü gibi evin içinde gebelik öncesi tişörtlerimi giymekte inat etsem de, göbeğim de bu tişörtlerden fırlamakta inat ediyor :) Artık fazlasıyla büyüdü, ne de olsa 1 hafta sonra 6. ayı doldurmuş olacağız.

Bu hafta şeker testimi yaptırmak için sağlık ocağına gittim. Mahallemizin bağlı olduğu sağlık ocağı beni daha önce kaydımı oraya aldırmadığım için kabul etmedi, ben de eski mahallemdeki sağlık ocağına gittim. Orada bana daha önce gelmem gerektiğini söylediler ama yine de gebelik bildirimimi yaptılar. Neyseki önceden başka gebelere sorduklarını duyduğum abuk sabuk özel hayatı ilgilendiren sorulardan sormadılar. Sadece gebeliğimle ilgili sorular sordular. Ve gebeliğimin başından beri yapılan pek çok testi (hepsini değil elbette) tekrar yapmak istediler. Zaten şeker ölçümü için kan almışlardıve testleri o kana bakarak yapacaklardı. Dolayısıyla benim için bir sakıncası yoktu.

Nitekim şeker ve diğer pek çok kan değerine baktılar. Çok şükür herşey yolunda. Sadece kolesterolüm yüksek çıkmış (epey yüksek!) ama doktorum bunu sorun etmememi söyledi. Biraz canım sıkıldı tabii bu duruma ama n'apalım, bu da nazar boncuğumuz olsun.

Testlerin yapıldığı gün bir de doktorumuzla randevumuz vardı. Miniğimiz maaşallah 750 gram olmuş. Gittikçe büyüyor. İnşallah babası gibi boylu poslu bir delikanlı olur. Zaten ultrasonda renkli görüntüye geçince Tolga acayip keyiflendi çünkü bebişi kendine çok benzetti. Doktordan çıktıktan sonra ve evde bile kaç kez "inanamıyorum aynı bana benziyor inanamıyorum" diyip durdu :) Doktorun verdiği fotoğrafı çantasına aldı, sevdiklerine çıkarıp çıkarıp gösteriyormuş. Hadi bakalım! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder