Lilypie Fourth Birthday tickers

28 Nisan 2013 Pazar

Gebelik Günlüğü, 27.Hafta

Biraz gecikmeyle 27.haftamızı da anlatayım. Efendim, habire her bir şeyden alerji olan ben, tabii ki gebelik dönemini de boş geçemezdim. Sonbaharı alerji olmadan, burnu bile tıkanmadan atlatan ben, bu durumdan karı-koca pek bir memnunken hem de, ilkbaharı alerjilerle karşıladık maalesef. İlaç da kullanamıyorum, bu da benim yaşam kalitemi epey bir etkiliyor. Hatta hafta içi bir gün iş yerindeyken öyle çok hapşırdım, gözüm aktı ve burnum aktı ki, her dakikamı içimden "inşallah telefon çalmaz şu an, hiç konuşabilecek durumda değilim" diyerek geçirdim. En sonunda o kadar kötü oldum ki, kışın bir ara nezle olduğumda doktorum "1 alerji hapını 2'ye bölüp 2 günde al, geçerse alerjidir, geçmezse griptir ona göre önlem alırız" diyerek izin vermişti ilacı içmeme. Ben de o zamanki bu izne dayanarak ve kocamdan da (içimi rahatlatması açısından) onay alarak yine 1 alerji hapını 2'ye bölerek 2 akşam içtim ve fena gelmedi. Uzun süre ilaç almayınca vücut bu yarım hapa bile etki gösteriyor ne hoş! (Normalde olsa yarım hap hiç etki etmezdi bana) İnşallah inşallah bebiş bana çekmez bu konuda, yoksa yandık! İnşallah babasına çeker.

Bebişin bana ve babasına çekmesini istediğim, dilediğim bazı özellikler var, yeri gelmişken onları yazayım.

Bana şu konularda çekmesini isterim:
  • Optimist bir kişilik
  • Sayısal zeka
  • Uyumlu, uslu, anlayışlı, inatçı olmayan bir çocukluk
Babasına ise şu konularda çekmesini isterim:
  • Boy pos :)
  • Sözel zeka
  • Çocukluktaki yemek yemesi (annesini yemek konusunda hiç üzmeden büyümüş, bense feciyim o konuda)
  • Alerjik bünyeli olmaması
Aslında daha eminim çok şey vardır ama aklıma şimdilik bu kadar geldi. 28.haftada doktor kontrolümüz var. Gelişmeler 28.hafta yazısında!

1 yorum:

  1. 27 haftalık gebelik ve diğer haftalarda anne ve bebekteki değişimleri kolayca öğrenmek için... http://www.ticktaq.com/27haftahamilelik.php

    YanıtlaSil