Lilypie Fourth Birthday tickers

19 Nisan 2013 Cuma

Alışveriş ve Cicilerimiz


İşte oğluşumun cicileri :) Hemen hemen yarısını ben aldım yarısı ise teyzelerimizden hediye. Bir de yavrukartal zıbını dikkatinizi çekecektir ki o da babamızın marifeti :) Zavallı babam, koyu bir fenerbahçeli olarak 2 kızını da fb'li yapmayı başarmış ama 2 erkek torununu da rakiplere kaptırdı adamcağız. Büyük torun gs'li oldu, küçük torun ise henüz kesin olmamakla beraber babasının baskılarıyla çok büyük ihtimal bjk'li olacak görünüyor.

Göründüğü gibi internetten az da olsa kıyafet aldım ama bir daha almamaya karar verdim. Çünkü büyüklükleri resimlerden hiç anlaşılmıyor. Bütün alışveriş siteleri beden boyutlarını aynı veriyor ama 0-3 aylık veya 3-6 aylık aldığım body'lerin hiçbiri aynı boyutta çıkmadı. Kimi 3-6 aylık body'ler en geç 1-2 aylıkken giyilip kaldırılır, 3 aylık dedikleri bazı body'ler ise tam yenidoğana göre, hani doğduğu ilk hafta giyebilirse giyer yoksa ı-ıh. Bir diğer 3-6 aylık body ise neredeyse 6 aylık bebeğe göre, çok büyük yani. Bundan sonra görerek almaya karar verdim, zaten işyerinden bir arkadaşım birkaç kez söyledi "alışverişe birlikte gidelim mutlaka, bensiz gitme" diye. E kayınvalidemle çıkacağız, e annem gelince onunla da çıkarız herhalde. Bu yüzden zaten çok da abartmamak lazım. İlk etapta bu aldığım parçalarla hevesimi biraz dindirdim. İnsan gerçekten çıldırabilir ve var olan herşeyi almak isteyebilir. Gerçekten bebek alışverişi çoook zevkli ve çılgınlık mertebesine çok kolay gelinebilecek birşey, bunu kesin olarak anladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder