Lilypie Fourth Birthday tickers

19 Haziran 2013 Çarşamba

Gebelik Günlüğü, 35. Hafta

Merhaba! Bu hafta göbeğim gittikçe daha da sivrildi. Artık yolda orda burda her gören "göbeğimin çok sivri olduğunu, kesin erkek bebek beklediğimi" söyleyiveriyor. Asla hurafelere inanmıyorum ve gebeliğim süresince pek çoğunu da ispatladım (misal 8 aydır tatlı yiyemedim, ekşi yiyorum ama oğlum oluyor!)
Ama insanlar yine de hurafelere inanmayı tercih ediyorlar. Sanırım biraz eğlenceli de buluyorlar bu dolanan lafları. Herneyse, dileyen dilediğine inanmakta özgür tabii...

Kocaman göbeğimle hiçbir kıyafetime artık sığamadığım için yeni ev içi favori kıyafetim kocacığımın tişörtleri. Artık hamile kot eteğim bile sıkıştırıyor. Üzerime olabilen sadece 2 tane elbisem var, onları giyip duruyorum. Neyseki doğum iznine ayrılmama 2 hafta kaldı. Sonra evdeyiz.

Haftasonu annemlerin yazlığına gittik. Fakat doktorum denize girmemi yasakladığı için denize giremedim. Ama deniz dalgalıymış, öyle dediler, ben de dalgalı deniz hiç sevmem. Öyle avundum ne yapalım. Ama nasıl özledim denize girmeyi, öyle böyle değil... Artık Eylüle kadar filan dayanmam lazım, ne yapalım, oğluşum için buna da katlanırım. Vallahi babaların işleri çok kolay!

El ve ayaklarımda neyseki çok fazla bir şişme yok. Havalar da çok aşırı sıcak gitmediği için sanırım. Aşırı kilo almadığım için yürümemde filan da bir zorluk yok. Bu hafta tek şikayetim yeniden başlayan reflü oldu. Zaten gebeliğimin başından beri 2 yastıkla yatıyordum, 3'e çıkarttım. Bazen geceleri uykumdan uyandıracak kadar yoğun oluyor midemdeki ekşime ve reflü. Sanırım midem iyice sıkıştığı için. Yediklerime daha çok dikkat etmem gerekiyor. Soda, ekmek kabuğu, ıhlamur, reflüye iyi gelen doğal ilaçlar. Çok mecbur kaldığımda rennie de aldım ama fazla ilaç almamaya gayret gösteriyorum. Salatalarımı limonsuz yiyorum. Domates yemiyorum, en çok reflü yapan şeylerden biriymiş meğer. Gece geç saatte birşey yemiyorum.

36.hafta içinde doktor kontrolümüz var. Artık 10 günde 1 görüşüyoruz, görüşmeler sıklaştı. Bakalım neler olacak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder