Lilypie Fourth Birthday tickers

21 Şubat 2013 Perşembe

Gebelik Günlüğü, İlk 4 hafta

Gebeliğin ilk 4 haftası, eğer beklemiyorsanız size hiçbir şey ifade etmez. Ama beklediğiniz, umduğunuz bir durumsa, heyecanlı ve sabır gerektiren zor ama hoş bir 4 haftadır. Çünkü bu sürede eczaneden alınan test kitleri bir işe yaramaz. Regl öncesi belirtilerin aynıları görülür. Sadece reglinizin gecikmesini beklemek zorunda kalırsınız.

Benim ilk 4 haftamda, ara ara giren şiddetli yumurtalık sancılarım olmuştu. Özellikle hapşırdığım zamanlarda epey kıvrandırdı beni. Eh bir de çoğu insandan farklı olarak epey kuvvetli hapşırdığım göz önüne alınırsa (şöyle söyleyim, ben fabrikada 1.kattayım ve hapşırdığımda 2.kattaki arkadaşlar telefon edip "çok yaşa" diyorlar :) ). Bunun gebelikten kaynaklandığını içimden bir ses söyleyip durdu, biliyordum sanki, bebeğim gelmişti, ama kötü bir şey mi var diye de içim içimi yedi. Hamilemiyim, hamileysem dış gebelik olabilir mi, kistlerim ağrı yapıyor olabilir mi vs vs... Meraktan öldüm ama kendimi heveslendirmeyim sonra üzülebilirim diye "yok canım, regl öncesi ağrısıdır bu" dedim kendime bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder