Lilypie Fourth Birthday tickers

23 Şubat 2013 Cumartesi

Gebelik Günlüğü, 6.Hafta

Pazartesi randevu için doktoru aradım ve birkaç görüşmeden sonra nihayet salıya randevu alabildim. Doktor, ağrıların normal olduğunu, dış gebelik veya başka bir problem şimdilik görülmediğini, yolk sac kesesinin göründüğünü, gebelik kesesinin ise 13 mm olduğunu, 20 mm olduktan sonra kalp atışlarını da görebileceğimizi söyleyip 7.hafta perşembe günü için randevu verdi. Ayrıca muhtemel oluşabilecek her türlü negatif durumu da bir bir sıraladı. Şöyle olursa bebeği alırız, böyle olursa alırız, şöyle de olabilir, bu da kötü bir şeydir, hemen heveslenmeyin, 26.hafta olmadan sakın alışverişe başlamayın vs vs. Bu kadar negatif olasılık sıralaması beni pek etkilemedi açıkçası, çünkü muhtemelen her gebeye söylediği şeyler bunlar. Bir de söyleyip kendini kurtarmaya çalışıyor olabilir, ben demiştim gibisinden. Belki de ablam doktor olduğu için ve ben o ve onun yanındaki birçok doktor arkadaşının yanında zaman geçirdiğim için doktorların tarzlarına alışkınım. Fakat kocacım çok fazla etkilendi. Doktor henüz kimseye birşey söylemeyin dediği için kimseye söylememizi istemedi. Biz de bir sonraki randevuyu (yani susam kişisinin kalp atışlarını görmeyi) beklemeye karar verdik. Hevesimizi kendimize sakladık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder