Lilypie Fourth Birthday tickers

30 Aralık 2014 Salı

Şişe

Ege, oyuncaklarıyla oynamaktansa ev eşyalarıyla ya da bizim eşyalarımızla oynamayı daha çok seviyor. Sanırım her bebek gibi. Yatak odasına girip boyunun yettiği yerlerdeki roll-on, parfüm, krem, aseton şişelerini alıp oynamaya kalkıyor. Ben de her seferinde ağzına götürmesini engellemeye çalışarak biraz oynamasına izin veriyorum. Bu oyunlara bayılıyor küçük bey.


Bir de son zamanların favori kelimesi "ne?" Herşeyin adını öğrenmeye çalışıyor, habire soruyor "ne, ne?" diye. E tabii, bu şişeleri eline alınca da sordu yine geçtiğimiz haftasonu. Ben de tane tane "şi-şe" dedim. Ş harfini söyleyebiliyor nasıl olsa, o yüzden beni taklit etmesini istedim. Önce hej heş gibi sesler çıakrdı ve bu sesleri çıkardığına çok sevindi. Sonra ben "hayır hej hejşş değil, şiiii şeeee" diye tekrarladım. Birkaç kez söylemeye çalıştı ve sonunda başardı. 

Yüzündeki mutluluk görülmeye değerdi. Şimdi sürekli evin içinde ve hatta uyanır uyanmaz "şişşeeaaaah" diye bağıran bir çocuk var :) Klasik baba-anne-dede-mama vs gibi kelimelerin haricinde en güzel söylediği anlamlı kelime kuş iken, buna bir yenisini ekledi oğlum: Şişe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder