Lilypie Fourth Birthday tickers

14 Nisan 2013 Pazar

Gebelik Günlüğü, 26.Hafta

Bu hafta ilk defa bebişe alışveriş yaptım! Önceden internetten bakıp bakıp daha erken diye kendimi tutarak hiçbir şey almıyordum. Bu hafta artık o kadar da erken olmadığına karar verip internetten bir kaç tane çıtçıtlı body sipariş ettim.
Her gebenin gördüğü şu abuk sabuk rüyalar vardır ya, hah onlardan birini gördüm bu hafta! Gebeliğin son günlerindeymişim, birden sancım başlıyor ve biz hastaneye gitmeden önce eşime "bu bebeğin daha hiçbir şeyi yok hiç alışveriş yapmadık!" diye panikle bağırıyorum. Hastaneden önce alışveriş yapmaya gidiyoruz ve bebeğe kıyafet alıyoruz. Rüya sırasında kabus gibiydi ama şimdi çok komik! Sanki tek derdimiz bebişin kıyafeti! Esas başka şeyler önemli kıyafet 5 dakikada halledilir, hastaneden dönerken bile. Üstelik yaz bebişi olacağı için çok da fazla kıyafete ihtiyacı bile olmayabilir. Ne de olsa günde 2-3 kez suya girecek, umarım suyu banyoyu seven bir bebek olur :)
Bu hafta alışveriş listemden bir de pusetleri araştırdım. İnternetten ve bebek dergilerinden incelediğim kadarıyla bir modele karar verdim ama gidip görmem gerekli sonuçta teorikten karar verilmez. Hafif mi, rahat kapanıp açılıyor mu, tek elle kullanım kolaylığı gerçekten var mı, gibi kriterlerle alıcı gözle incelememiz gerekiyor. Burada büyük bir bebek mağazası var toptan fiyatına satış yapan. Önümüzdeki 1 ay içinde, karar verdiğim başka alışveriş kalemleri ile birlikte hepsine bakıp alırız sanıyorum. En azından büyük parçaları.
Geçen haftadan bu yana mutfakta pek hamarattım. İlk ayların koku ve bulantı çilesini düşünürsek bu durum benim de kocacımın da pek hoşuna gidiyor. Her türlü zeytinyağlı ege yemeğini yaptığım gibi, bir de fırında ekmek yapma denemeleri yaptım ve gerçekten hoşumuza gitti. Hem sağlıklı hem lezzetli oldu. En azından içinde ne olduğunu biliyoruz, temiz ve sağlıklı olduğunu biliyoruz. Umarım bebiş doğduktan sonra da bu beslenme özenimi devam ettirebilirim. Ne de olsa, şu saçma reklamda tek doğru birşey var, o da "anneler ne yerse bebekler de onu yer". O yüzden emzirirken de sağlıklı yemeye devam etmeliyim.

Bebişim bu hafta resmen içimde taklalar atmaya başladı. Tabii ki sürekli değil ama yemekten önce acıkınca beni dürtüyor, yemek yiyince önce karnı doyduğu için mutlu oluyor sanırım bir sakinlik geliyor kendisine, biraz daha sonra ise resmen taklalar atmaya başlıyor. Oh, bebişim mutlu ben mutlu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder