Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Mayıs 2013 Cuma

Gebelik Günlüğü, 29.Hafta

Bu haftamı her kımıldamamda beni büyük acılara gark eden sırt ağrısıyla geçirdim. Önce bunun gebelikten kaynaklı sıradan bir sırt ağrısı olduğunu düşündüm. Ertesi gün ağrı iyice şiddetlendi ve oturduğum, yattığım yerden kalkmakta zorlanmaya başladım. Hapşırırken, öksürürken canımın acısından gözümden yaş geliyordu ve derin nefes alma gafletinde bulunursam da acıdan ölüyordum.
Ablama, enişteme (ailenin vefakar doktorları), şirket doktorumuza ve kadın doğum doktoruma sorunca enfeksiyon şüphesinden bahsettiler. Akciğer zarımda oluşmuş olan bir enfeksiyon bu acıya sebep olabilirdi. Haftasonu kayınvalidemlere gittiğimizde, kadıncağız hasta gibiydi. İlk gittiğimizde öpmedim ama ayrılırken "bişey olmaz hasta değilim ben" deyip ben daha bir hamlede bulunamadan gelip sarılıp öpüverdi beni. İşte o anda ondan enfeksiyon kapmış olabileceğimi düşünüp endişelendim. Hemen bir sağlık birimine gidip doktora muayene oldum. Akciğerlerimi dinledi, ateşime boğazıma baktı ve enfeksiyon olmadığını müjdeledi. (Enfeksiyon olsa kesin ateşim olurmuş) Yaşadığımın kas spazmı olduğunu söyleyip hamilelere verilebilen tek ağzı kesici olan Parol yazdı. 3 gün, günde 1 Parol içince ağrım hafifledi, ben de ilacı hemen bıraktım. Fakat ağrım yine de 1 hafta sürdü, sonra geçti.

Bu süre zarfında beni koltuktan, yataktan kaldıran hep kocacım oldu. Ama benimle "ters dönmüş böcek gibisin" diye dalga geçmeyi de ihmal etmedi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder