Lilypie Fourth Birthday tickers

15 Kasım 2013 Cuma

Fışfış Kayıkçı

Ege'yle son zamanlarda sıkça oynadığımız bir oyun var. Koltukta otururken dizlerimi kırıp kucağıma oturtuyorum (yaklaşık 45 derecelik eğimle yatırmış oluyorum yani). Sonra iki elinden tutup başlıyorum şarkıyı söylemeye. Her cümlesinde başka bir hareket yapıyoruz. Bayılıyor. Tekrar tekrar oynuyoruz.  "Hadi fışfış kayıkçı oynayalım" deyince yüzünde gülücüklerle başlıyor ilk hareketi kendisi yapmaya çalışmaya.
 
Şarkının, çocukluğumdan hatırladığım sözlerinin bir kısmı çok saçmaydı ben de kendime göre değiştirdim (parantez içindekiler). Sonra internetten arattım, farklı farklı sözleri olan versiyonları var, ama biz bunu seviyoruz:
 
Fış fış kayıkçı
Kayıkçının küreği
Hop hop eder yüreği
Akşama fincan böreği
 
Benim evde etim var
Bir de yaramaz kedim var
Kedim etimi yerse
Göbişi de şişerse (annem beni döverse)
Poom diye patlarsa
Ne yaparız, ne yaparız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder