Lilypie Fourth Birthday tickers

3 Haziran 2015 Çarşamba

Haftalık Menü #4

Bir ara, yaptığım değişik ek gıda/başlangıç yemeklerinin tariflerini veriyordum. Ama artık 2 yaşına gelen bir bebek, hemen hemen her şeyi (patlıcan ve baklayı doktorumuz 2 yaşına kadar yasaklamıştı) yediğinden, sadece menü vermek yeterli olur, zaten değişik birşey yok, tarife gerek olmaz diye düşünmüştüm. Fakat bazen arkadaşlardan, "yahu yemeği yazıyorsun tarifini de yazsana" diyenler oldu. Ama ben yine de değişik birşey olmadıkça tarife gerek duymuyorum çünkü çeşitli yemek sitelerinde pek çok tarif var zaten. Bu siteler, benim de yemek yaparken başvurduğum siteler. Bir tanesi de gurmebebek. Bu sitelerden tarif bakabilirsiniz. Yine de özel olarak istediğiniz birşey olursa, yorumlara yazmanız ve istemeniz yeterli, hemen yazıveririm :) 

Bu hafta Ege için yapılan ve yapılacak yemekler şöyle:



ÇORBALAR:
  • Sütlü tarhana çorbası
  • Tavuk suyuna domatesli arpa şehriye
  • Sebzeli ezogelin
  • Yayla çorbası

ANA YEMEKLER:
  • Kıymalı patatesli bezelye
  • Domates soslu ızgara köfte
  • Fırında peynirli Girit kabağı
  • Enginar dolma
  • Kıymalı semizotu
  • Kıymalı biber dolması
  • Kıymalı taze fasulye
  • Yeşil mercimek
  • Kerevizli makarna (Makarna! Lütfen) 

ARA ÖĞÜNLER:
  • Havuçlu cevizli kek
  • Çikolata parçacıklı kurabiye
  • Muzlu, avokadolu kefir
  • Çilekli smoothie (yoğurtla)
  • Mevsim meyveleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder