Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Ekim 2013 Salı

Bugünlerde nelere sinir oluyorum?

  • "Bebek çok güzel kilo almış, tabii mama içiyor, mama kilo aldırıyordur" diyenler. Tabii, anne sütü içmiyor sanki bu çocuk! Sütüm yaramış olamaz dimi? Beslemiyorum sanki ben bu çocuğu! (Günde sadece 2 öğün mama aldığı zamanlarda söyleniyordu.)
  • Herşeyi, bebeğin annesinden (onu doğuran, besleyen ve neredeyse 24 saat onunla yapışık yaşayan insandan) daha iyi bildiğini sanan yurdum insanlarına gıcık oluyorum. "Üşür o üşür, şapka tak sen ona!" Üşümez teyze, sen üşüyor musun? O da üşümez. Hava 30 derece!
  • Bilen bilmeyen herkesin "Bunlar iyi günlerin!" demesine.
  • "Amaan, ağlar ağlar susar, boşver. Çok alıyorsun kucağına!" diyenlere. (Tabii, bırakayım bebeği, ağlamaktan katılsın dimi!)
  • "Bebekler ağlatılmaz evladım, ağlatmasana" diyenlere. (Sanki keyfimden ağlatıyorum, çare bulmaya çalışıyorum zaten, bulsam susmuş olacak!)
  • Herkesin, sanki çok anlarmış gibi, "gece uyuyor mu?" ya da "süt veriyor musun? sütün yetiyor mu?" diye sormasına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder