Lilypie Fourth Birthday tickers

15 Ağustos 2014 Cuma

Hoşgeldin, iyi ki geldin! - Bebeğime Mektup-3

Ege bugün tam tamına 13 aylık oldu. Bu yazıyı geçen ay bugün yazmıştım ama nedense yayınlamadım, şimdi yayınlıyorum. Bu da 13.ay kutlaması olsun! :) 

Canım oğlum. Canım, kanım, hayatım, her şeyim, baldan tatlı, canımdan öte  güzel oğlum! İyi ki doğmuşsun, iyi ki gelmişsin hayatımıza! Hoş geldin! Çok hoşluklar getirdin birtanem!

Geçen sene bugün geldin. Bu saatlerde ya uyuyordun ya da emmeye çalışıyordun var gücünle. Çok güçlü bir bebektin oğlum, hâlâ da öylesin ya. Doğar doğmaz çok güçlü bir şekilde ağladın, ama ne çığlıktı! Ben aylarca o çığlığı beklemiştim. Yanıma getirdiler seni, yüzün yüzüme değdi. Sustun. Öptüm seni, öptüm kokladım öptüm. Oh huzurluydum artık, karnımdaki misafirliğin güzel bir şekilde son bulmuştu ve yanımdaydın işte!
 
Sen dünyaya geldiğine şaşkın, belki de karnımdan çıkmana kızgın, biraz stresli biraz meraklı, bense sana kavuştuğum için çok mutluydum. Artık senin annenim işte! Kimselere bırakmam seni, hiç yanımdan ayırmam. Her şeyin en güzelini, en iyisini vermek için çırpınırım çünkü benim biriciğimsin, canımın içisin. Seni düşününce içim titriyor, yanımdayken bile, sen uyurken bile özleyebiliyorum. Seni öyle ama öyle çok seviyorum ki, hiçbir kelime anlatamaz sevgimi.

Sen uyurken izliyorum seni, öyle masumsun ki...öyle güzelsin ki...mis gibi kokuyorsun, bayılıyorum kokuna. Yeni bir şey öğrenirken izliyorum seni, meraklı bakışlarını, soran bakışlarını, başarınca yaşadığın sevinci, ellerini çırpmanı hevesle, bana bakışlarını, onay beklemelerini, sevinçle yüzüme gülmeni, gülerken gözlerinin içinin gülmesini...Sen ne güzel bir çocuksun! Ben ne kadar şanslı bir anneyim!

İyi ki geldin oğlum. İyi ki beni seçtin annen oldum. Çok mutluyum bitanem. Hayatıma hoş geldin!

6 yorum:

  1. Nedeeen ;)
    Neden boyle mektuplar yaziyorsunuz da bizi iki goz iki cesme ortada birakiyorsunuz arkadasim ;))
    Ben zor okuyorum yavruya mektuplari ya..cidden bak..cok etkileniyorum
    ne guzel yazmissin
    ilerde bu bloglar kalir mi; yavrularimiz bunlari okur mu bilmiyorum..ama umarim bu yazilar bir sekilde ulasir onlara ♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım... Benim aslında en önemli amacım da bu. Ege büyüdüğünde olur da okumak isterse, olur da merak ederse diye yazıyorum. Ben olsam çok hoşuma giderdi, o yüzden oğlumun da hoşuna giderse diye... :) inşallah okur da sever :)

      Sil
  2. :) ben de böyle şeyler yazıyorum .. ileride okuyunca bence zevkten dört köşe olucaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağolasın yeğenim ablamın bloğunu okuyor ara ara ve çoook hoşuna gidiyor. çok gülüyor kendi küçüklüğüne. ben de ondan feyz alıyorum :) umarım bizimkiler de severler

      Sil
  3. Sağlıklı ve güzel bir ömrü olsun, analı-babalı büyüsün küçük paşa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinn! tüm bebekler inşallah! aslında herkes, hepimiz bir ana-babanın kıymetlileri değil miyiz...

      Sil