Lilypie Fourth Birthday tickers

18 Ağustos 2013 Pazar

Acıkınca Arıza Çıkarırım (Babasının Oğlu) - 2

Karnımdayken acıkınca arıza çıkarırdı Ege. Hemen tekmeler yumruklarla beni uyarırdı. Doğdu ve şimdi de pek farklı değil. Acıktığı anda, saniyesine memeyi veya mamayı ağzında istiyor. Biraz içtikten sonra (en azından dişinin kovuğuna girecek kadarlık içtikten sonra) biraz rahatlıyor. Mesela altı mı kirli veya gazı mı var, önceliği o işe vereyim ki rahat rahat emsin diyorum ama yoook, Ege Bey beni hemen hizaya getiriyor: Önce yemek! Az içiyor sütünü rahatlıyor ben sonra altını mı temizliycem gazını mı çıkarıcam ne yapacaksam yapabiliyorum. O işi hallettikten sonra karın doyurmaya kaldığımız yerden devam edebiliyoruz :)

Aahh ah, gerçekten tam babasının oğlu! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder