30 Mayıs 2014 Cuma

İlkler

Mayıs ayında yaşadığımız bir ilk de, Ege’nin ilk defa saç traşı olması! Yani aslında tam olarak saç traşı sayılmaz belki ama yine de onun o caaanım mis kokulu ipek gibi saçlarını azıcık kestik.



İlk 6 ay hiç saçı yoktu Ege’nin. Yani vardı da, çok azdı. Özellikle konak oluştuğu zamanlar, temizlemek için sürekli zeytinyağı/bebeyağı ile taramamız var olan azıcık saçının da dökülmesine sebep olmuştu. Neyse ki, sonradan tekrar çıktı hatta epey de uzadı o saçlar :)


Son zamanlarda önleri çok uzamıştı, çocuğun gözüne giriyor, kaşındırıyor hatta terletiyordu. Hiç kıymak istemiyordum oğlumun saçlarına ama onun rahatı için kesmek zorunda kaldık. 26 Mayıs akşamı, banyodan önce oturttuk önümüze, ben tuttum, babası da kesti. Önlerini ve biraz da kulak üstlerini. Aşağıda öncesi ve sonrasını görebilirsiniz.

ÖNCE                                 SONRA


28 Mayıs günü ise öğlen oğlumla telefonda konuştum! Hahaa evet çok komik farkındayım. Ama olsun, bu da bir ilk sonuçta onun hayatında. Bakıcımızla konuşurken hoparlörü açtı ve Ege’ye bir şeyler söyledim. Beni duydukça yüzü şekilde şekle girmiş, garip gelmiş, hoşuna gitmiş, bakıcımız ‘çok komikti yüz ifadesi’ dedi. Sonra o da bana “gııı gııı aaaaa babbabbaaa” gibisinden kendince bir şeyler söyledi. Tabii ben yine çoook mutlu oldum :) Büyüyor artık yahu!

8 yorum:

  1. yaa kocca da arin'in önüne düşen saçlarnı biraz keselim diyo ama ben kıyamıyorum..hatta konusu açılınca geriliyorum ağlicak gibi oluyorum..

    ege her zamanki gibi çok yakışıklısın bebeğim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında ben de kıyamıyordum ama cidden rahatladı çocuk. Arin çok terlemiyorsa sabredin biraz daha ;)

      Sil
  2. Amanıııın maşallah size..hangi yazıya hangi ilk'e yetişeceğimi şaşırdım..
    Ne mutlu haberler..
    Ben de şimdiden Elifi telefonda konuşturuyorum :)
    Ege'nin öncesi de sonrası da pek datlu maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz teyzesi :) Darısı Elif'in başına

      Sil
  3. Ege saç traşı olunca adam olmuş sanki.. Yakışmış yakışıklı delikanlıya.. Doruk un da saçları çok uzadı ama kıyamıyorum doğum gününe kadar hiç kesmeyeceğiz sanırım hatta belki sonrasında da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler. Doruk çok rahatsız olmuyorsa bence de kesmeyin :)

      Sil
    2. Bu arada fotoğraflara bi daha baktım da sen abla gibi duruyorsun sana da bir maşallah😀

      Sil
    3. Ayyy, çok teşekkür ederim :)

      Sil