Lilypie Fourth Birthday tickers

24 Nisan 2015 Cuma

Blogcu Gebeler Buluşması

Yaklaşık iki yıl kadar önce, severek takip ettiğim Blogcu Anne'de bir duyuru gördüm. Gebeler, gebelik günlüğü yazmak isteyenler başvurabilir, diyordu. Yazmayı oldum olası çok severim. Hele de böyle çok okunan, çok sevilen bir platformda yazmak çok hoşuma gider diye düşündüm ve hemen bir mail attım. Elif'in ilk yanıtı kısaca, "başka 5 arkadaşı seçtim, ilgine teşekkür ederim" oldu. Daha sonra yazarlardan biri daha ilk yazısından sonra vazgeçince, Elif bana döndü, "bir kişilik açığım var, hala yazmak istiyor musun?" diye. Hemen atladım tabii teklifine. İyi ki de öyle yapmışım. Harika bir günlük serüveni oldu.
 
İlk başta tek odağım, kendi yazımı en güzel şekilde yazmaktı. Tabii diğer göbekdaşlarımın yazılarını da keyifle okuyordum. Sonra, Elif bize toplu mailler atmaya başladı. Biz de bu maillerden sonra kendi aramızda mailleşmeye başladık. Uzun bir süre mailleştik. Birbirimizin günlüklerini takip etmekle kalmıyor, daha detaylara giriyor, "sende şöyle oldu mu, bende bu var" gibi birbirimizin dert ortağı, destekçisi, arkadaşı oluyorduk. Daha sonra telefonlaşmaya başladık. Sanırım bu dönem bebekleri doğurmamızla başladı. Ya da doğumlardan hemen önceye, şu anda tam hatırlayamıyorum. Böylece daha da yakınlaşmış olduk. Yazıştığımız insanların seslerini telefonun öbür ucundan da olsa duymak, samimiyetimizi ve arkadaşlığımızı artırdı.
 
Zaman geçtikçe, birbirimizin sırdaşı mı olmadık, yeri geldi en yakınları mı olmadık, en büyük destekçileri mi olmadık...neler neler.... Elif'in de kulaklarını çınlattık, iyi ki bizi bir araya getirmiş, bak ne harika bir grup olduk diye. Türkiye'nin dört bir yanından (Esra Amerika'da yaşadığı için saat farkına kurban gitti biraz :( mailleşmelerimize yetişemedi genelde) 4 kadın, birbirini en iyi anlayan, birbiriyle birkaç gün konuşmadan duramayan insanlar olduk.
 
Sonunda dedik ki, bebeklerimiz de artık büyüdüler, seyahat artık daha kolay ve sosyalleşmelerini izlemek daha zevkli. Artık buluşmanın vaktidir. Bu haftasonu Gaziantep'te buluşuyoruz. Dört kadın ve dört bebek. Çiğdem ve Üzüm'ü, Deniz ve Güneş'i, Elif ve Can'ı, ve pek tabii ki ben ve oğluşum Ege! Bir susam tanesinden beri yaşamlarından haberdar olduğumuz, tanıdığımız bebeleri nihayet kanlı canlı görebilecek, iki yıldır geceli gündüzlü haberleştiğimiz dostlarla bi sıkıca sarılabileceğiz. Hepimiz de çok heyecanlıyız. Yaşasın!

Detayları dönüşte yazacağım, merak etmeyin fotoğraf da koyacağım ;) Bizi bekleyin anacııııım!
 
 

5 yorum:

  1. Harika:))) iyi yolculuklar şimdiden

    YanıtlaSil
  2. Aaa süper bu haber, bayılırım böyle sosyalleşmelere :) Yazın ama hepiniz nasıl geçti, bebekler birbirlerine neler, ne cilveler yaptı :D İyi tatiller!

    YanıtlaSil
  3. ne güzel :) mutlu sohbetler diliyoruuummmm
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. yaaaa hemen yaz heeeemeeeen!!!!! :)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim :)iyi yolculuklar dört gözle bekliyorum :D

    YanıtlaSil