Lilypie Fourth Birthday tickers

8 Mart 2013 Cuma

Gebelik Günlüğü, 13.Hafta

Bu haftadan itibaren nispeten daha iyiyim. Artık rahatça mutfağa girip yemek yapabiliyorum hatta kocamın canının istediği soğan yahnisini bile yaptım, o kadar soğanı soy, kokusu, et kokusu vs bana mısın demedi :) Fakat iş yemeye gelince yine 2 kaşık yiyebildim o ayrı konu :) Ama soğan yahnisinin hamilelik için çok iddialı bir yemek olduğunu kabul ediyorum tabii. Onun dışında kıyma soslu makarnalar, her çeşit çorba, baklagiller, köfte, rahatça yiyebildiğim yemekler arasında. Kahvaltılarda bilumum çeşit yumurtalar. Sabahları ve gece yatmadan süt içebilmeye de başladım çok şükür. Hatta bu hafta rahatça su içebilmeye başladım, midem bulanmadan 1 bardak içebiliyorum. Ne büyük nimetmiş meğer! 2 yudum içiyor, 1 saat sonra yine 2 yudum içiyordum, ne fenaydı!

Bu hafta normalde doktor kontrolümüzün olması gerekiyordu fakat doktorumuz şehir dışında olacağından pazartesi gününe randevu alabildik. Yani tam 14.haftaya başladığımız gün. İkili testimiz yapılacağı için doktorumuz çok detaylı bir ultrason muayenesi yaptı. Bebişin bakılmadık yerini bırakmadı desem yeridir. Değerlerimizi aldık, Alsancak’a gittik kan vermeye ve akşama sonuçlarımız çıkmıştı. Doktorun asistanı aradı ve herşeyin yolunda olduğunu söylediğinde rahat bir nefes aldım.

Sürpriz haberi sona sakladım: Bu kadar detaylı ultrason muayenesi yapan doktorumuza bebeğin cinsiyetinin belli olup olmadığını sorduk. Doktor hiç tereddütsüz bir şekilde erkek bebek dedi. Böylece erken zamanda öğrenmiş bulunduk cinsiyetini. Şimdi ona göre isim düşünülecek ve ona göre alışveriş yapılacak. Tabii alışveriş aşamasına daha çook var ama olsun. Ben çok heyecanlıyım. Bu hamilelik çok heyecanlı bir şeymiş, yeni evli kuzenlere, arkadaşlara da tavsiye ediyorum her konuştuğumuzda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder