Lilypie Fourth Birthday tickers

5 Mart 2013 Salı

Gebelik Günlüğü, 8.Hafta

Geçen hafta doktor randevumuz vardı ve çok güzel geçti. Şöyle ki, miniğimizin kalp atışlarını gördük! Henüz duyamıyoruz tabii, ama ekranda pıt pıt pıt büyüyüp küçülen beyaz birşey gördük. O kalpmiş. Doktorumuz anlatmasa, ben ekranda gördüğüm şeyi hiçbir şeye benzetemem. Zaten eskiden de öyle düşünürdüm, filmlerde filan hemen görürlerdi, işte bebek burada derlerdi de, ben "iyi de ben niye birşey göremiyorum, siyah-beyaz bulut gibi bişeyler var sadece" derdim. Eh, neyin neresi olduğunu anlamak için doktor olmak gerekiyor demek ki :) Miniğimiz henüz kaju fıstık boyutlarında değilmiş, biz çabuk büyütmüşüz kafamızda yavrucağı :) henüz 5,5 mm imiş. O yüzden kaju yerine leblebi diyoruz, inşallah bir sonraki kontrolde kaju diyebiliriz.

Bu hafta akşamları pek yemek yiyemiyorum desem doğru olur. Hafta başında iken büyük bir hevesle güzelce sağlıklı yemekler yapıyordum, iş oturup yemeye gelince 2-3 lokma sonra tıkanıyor ve yiyemiyordum. Midem feci yanıyor ve ekşiyor. Hafta ortasından itibaren ise bulantılar sebebiyle iyice yiyemedim. Hatta yemek (ve özellikle soğan) kokuları öyle rahatsız etti ki, yemek filan yapamadığım gibi mutfağa bile giremedim. Hormonlar devreye girmeye başladı sanırım. Kocacım makarna yaparak destek oluyor sağolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder